Hra se odehrává na Dálném východě, v Zemi vycházejícího slunce. Stáváte se bojovníky na život a na smrt. Můžete se stát samurajem, který musí bez ustání chránit svého šóguna. V tom se Vám ale budou snažit zabránit ninjové, kteří si chtějí z bohatství říše odkrojit co největší kus. A nakonec je zde ronin, který se plánuje pomstít zemi, která je důvodem jeho strádání.
Váš cíl je tedy jasný, ale jak ho dosáhnout? Ve hře máte mimo karet rolí (viz výše) a karet postav (osoba se speciálními schopnostmi) také 90 hracích karet, z nichž je 32 karet zbraní, 14 karet vlastností a 44 akčních karet. Pomocí karet zbraní ubírate ostatním hráčům žetony odolnosti a pokud jim odstraníte ten poslední, můžete si pro sebe ukrást jeho žeton cti z jejich zásoby. Výhodou oproti hře Bang! (ze které hra vychází) je, že hráč ze hry není nikdy vyřazen, ale stává se jen tzv. neškodným hráčem. Tím se stane, pokud nemá žádné karty na ruce nebo přijde o poslední žeton odolnosti. Tento status má ale jen do začátku svého dalšího kola, kdy se opět stává plnohodnotným hráčem (dobráním karet, popř. doplněním žetonů odolnosti).
Ve svém tahu může hráč zahrát jednu kartu zbraně a tu může použít až do maximální vzdálenosti, která je na ní uvedena. Když není zbraň odražena, zasažený hráč ztrácí odpovídající počet žetonů odolnosti. Pokud ztratí poslední, odevzdá právě jeden žeton cti svému přemožiteli. Akční karty mají ve hře okamžitý efekt a poté jsou zahozeny. Oproti tomu karty vlastností hráči vykládají před sebe a mají efekt dlouhodobý.
Hra končí ve chvíli, kdy jednomu z hráčů nezbývá žádný žeton cti. V tu chvíli se odkryjí karty rolí všech hráčů a hráči spočtou své výsledné skóre, které se rovná počtu žetonů cti vynásobeném bonusem odpovídajícím jejich roli a počtu hráčů (viz pravidla hry).